"Vi står ikke bare til ansvar for, hva vi gjør,- men også for hva vi unnlater å gjøre." Jean-Baptiste ”Moliére” Poquelin



Tuesday, September 14, 2010

Takk og takk!!!

Er så inderlig takknemmelig for at jeg ikke har et arbeid, der jeg må sitter foran en datamaskin hele dagen. Jeg har fått prøve meg i dag,- og nå sitter jeg her. Fokuset som jeg til vanlig har full kontroll på er forsvunnet og øynene føles firkantet....
Det er vel ikke til å stikke under en stol at jeg er litt frustrert.
Men, det er som kjent en del av prosessen.
Da er det godt å vite at det går mot natt og det ikke er lenge før Ole Lukkeøye kommer på besøk.
Ønsker dere alle en riktig god natt!!!!

Ny dag og nye muligheter i morgen.... kanskje siden er helt ferdig i morgen. Det mangler noen bilder.....
Følg med........

No comments:

Post a Comment