"Vi står ikke bare til ansvar for, hva vi gjør,- men også for hva vi unnlater å gjøre." Jean-Baptiste ”Moliére” Poquelin



Wednesday, September 1, 2010

Høstens første Reiki 1 kurs!!!


Selv etter å kjørt mange kurs, og vært Reiki master i et par år..... er det alltid like kjekt å holde kurs.

Flotte mennesker, spennende diskusjoner og god stemning. Det som også er utrolig givende,- er å se hvor tent deltakene er på å få lære,- utforske et helt nytt felt og kanskje heale for første gang. Gleden over å mestre. Gleden over å få påfyll. Gleden over fellesskapet.

Reiki er for de som ikke kjenner til det - en healing metode og en healing energi. Den "deles" opp i tre trinn. Reiki 1 er første, hvor man lærer å ta i bruk energien på seg selv. Reiki 2 lærer man å ta i bruke fjernhealing, samt at healing energien man åpnet opp i kurs 1, blir betraktelig forsterket.
Det er de to første nivåene de fleste som tar Reiki, gjennomfører.

Jeg holder disse kursene gjevnlig. Og vil holde deg oppdatert her på bloggen, samt på min facebook side.
Har du ønske om å ta kontakt for mer informasjon,- er det ikke å nøle..... 
Ønsker du å lære Reiki,- gi meg et ord. Noen ønsker å være alene på kurs,- da setter jeg opp et kurs for deg.....   Velkommen !!!!
Du finner meg på facebook og på nettsiden min : http://marta-veiviser.webnode.com/  ( kommer ny side om ikke lenge)

No comments:

Post a Comment