"Vi står ikke bare til ansvar for, hva vi gjør,- men også for hva vi unnlater å gjøre." Jean-Baptiste ”Moliére” Poquelin



Tuesday, September 21, 2010

Planleggingsdag!!!

Tirsdag!! - og jeg har satt strek i boka mi!!!
Startet dagen med en treningsøkt,- Det er jo egentlig et lite pliktløp, men nå begynner jeg å merke at det blir lettere og lettere. Og dermed så blir det også mye kjekkere, veit du!! For ikke å snakke om overskuddet man får i tillegg til gleden.

Før jeg startet arbeidsdagen,- fikk jeg også laget knekkebrød. Oppskriften finner du her inne på bloggen min. De er SÅ gode
og jeg er helt sikker på at de er supersunne og!!!!

Se så var jeg klar!!!

Dette er altså ukas planleggingsdag ........
Mailer skrives og sendes, telefoner, script skal skrives, bestilling av timer, varebestilling...... drikker te og koser meg egentlig veldig!!!
Det blir spennende å se hva som kommer ut av denne dagens arbeid!!! ♥ Måtte dere alle ha en god arbeidsdag!!
Mens jeg holder takten etter Donna Summer's  " She work hard for the Money"
http://www.youtube.com/watch?v=1TKQcWEXSKU&feature=related

No comments:

Post a Comment