"Vi står ikke bare til ansvar for, hva vi gjør,- men også for hva vi unnlater å gjøre." Jean-Baptiste ”Moliére” Poquelin



Thursday, September 16, 2010

Hjertesten!!!

Endelig er dagen kommet,- og den nye nettsiden er kommer ut i det offentlige rom. HURRA!!

Det er et stort arbeid å lage en side helt fra bunn av og ikke bruke en mal som kan skaffes via nettet. Mange prosesser skal gjennomgås. Skrive, slette, rette, klippe, kopiere, flytte, frustrasjon, la alt bero en stund, ta det frem igjen,- knurre, smile, diskutere, tenke og tenke enda mer, fotografering og redigering...... listen er lang......


Logo er også laget. Her er det mange symboler,- og kanskje du klarer å finne symbolikken???



Ta en titt inn på siden!!  Og får jeg lov å gi deg et tips......????  Gå inn på siden "Healing" (ligger under "Behandlinger" )  og nyt synet av den vakre grønne stenen.... og studer den. Jeg har alltid har kalt denne stenen for "Hjertestenen". Overraskelsen var derfor stor da bildet ble lagt frem etter fotografering....... og man ser to hjerter i stenen. Eller kanskje du ser noe annet?????


Vi kan klappe hverandre på skulderen i dag,- Trollsmed Lise, for godt arbeid!!  Og ut fra tilbakemeldinger som har kommet i dag,- kan vi være stolte av resultatet!!!!




                                             Tusen takk for alle de fantstiske tilbakemeldingene jeg har fått idag. Håper at du også vil like - http://marta-veiviser.com/   !!!!

1 comment:

  1. Nydelig! Jeg fikk error da jeg la inn noe til deg, så jeg prøver en gang til... Kveldshilsen fra Synnøve

    ReplyDelete