"Vi står ikke bare til ansvar for, hva vi gjør,- men også for hva vi unnlater å gjøre." Jean-Baptiste ”Moliére” Poquelin



Tuesday, November 2, 2010

Badeoljer

Der er ren luksus å kunne legge seg ned i et badekar, fylt med godt varmt vann og med eteriske oljer oppi.


Jeg lager badeoljer med 3-4 ulike eteriske oljer, som blandes videre ut i baseolje. Det kan være oljer som er gode å ha i badevannet like før du skal ta kveld,- Eller oljer som er av en mer oppkvikkende art som er fin å bruke før du starter dagen for alvor.

Nå har du mulighet for at du kan kjøpe badeoljene jeg lager, på nettbutikken http://epla.no/shops/marked/  Et supert julemarked. Ta deg en titt innom å se på det varierte tilbudet som ligger der.................  Her er det noe for enhver smak!!!!!

1 comment:

  1. Hei Marta :)
    Flasken kom i dag:) Med den skjønne kort og den nydelige blåflasken. Duften er ubeskrivelig! Når jeg lukker øyner og lukter, kan jeg se for meg bade i ferskvann med skogen rundt og sola som skinner i vannet! Det eneste som mangler er badekar! Så fort jeg finner et, skal jeg med glede bruke badeoljen, stor klem til deg fra Anne Mette

    ReplyDelete